Калькулятор конверсії
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Animi laborum sit expedita minima mollitia quas at, culpa explicabo commodi soluta neque, aliquam, reprehenderit possimus eveniet labore, distinctio aut laudantium. Consequuntur!
Результати:
Показів отримано | |
Кліків отримано | |
Витрати | |
Лідів отримано | |
Собівартість ліда | |
Чистий прибуток з ліда | |
Лідів схвалено | |
EPC | |
Загальний дохід | |
ROMI | |
Основні моменти
ROI - один з головних показників в арбітражі трафіку, який поступається за важливістю тільки профітом.
Після запуску рекламної кампанії саме ROI є тією дороговказною зіркою, яка веде веб-майстри до заробітку. І від того, наскільки яскраво ця зірка горить, залежать всі подальші дії арбітражніка: будь то збільшення оборотів, переробка креативів, зміна підходу або зупинка трафіку.
ROI треба вважати завжди, скрізь і швидко. Складного в цьому нічого немає, тому приступимо спочатку до теорії, а потім і практику попрактікуем.
ROI в CPA-маркетингу - це ...
ROI (від англійського return on investment) - це фінансовий коефіцієнт рентабельності інвестицій, який ілюструє рівень прибутковості або збитковості рекламної кампанії.
Формула розрахунку
Показник ROI є відношенням суми прибутку за вирахуванням інвестицій до суми інвестицій. Зазвичай ROI виражається у відсотках. У вигляді формули це виглядає так:
ROI = (Дохід - Витрати) / Витрати × 100 , де
Дохід - це винагорода, нарахована в CPA-мережі за результатами роботи рекламної кампанії;
Витрати - це всі витрати, пов'язані з рекламною кампанією.
Давайте для прикладу розрахуємо ROI реклами в паблік у ВКонтакте.
дано:
Вартість рекламного поста - 200 руб.
У CPA-мережі нарахували винагороду за Ліди - 500 руб.
ROI = (500 - 200) / 200 × 100 = 150%
Розрахунок ROI в арбітражі трафіку при зливі в плюс.
Виходить, що вклавши в рекламу 200 руб. і заробивши на цьому 500 руб., ми отримали повернення інвестицій в розмірі 150% або 300 руб. чистого прибутку, тобто злили в плюс.
Тут важливо зазначити, що ROI може приймати значення в діапазоні від -100% до плюс нескінченності. Негативні значення показника говорять про те, що винагорода за підсумками рекламної кампанії виявилося менше витрат на неї.
Наприклад, якщо при вартості поста в 200 руб. ми заробимо всього 100 руб., то розрахунок буде таким:
ROI = (100 - 200) / 200 × 100 = -50%
Розрахунок ROI в арбітражі трафіку при зливі в мінус.
Відразу видно, що в результаті ми відбили лише половину вкладень і виявилися в мінусі.
Ще існує ситуація під назвою «злити в нуль». Вона трапляється тоді, коли підсумковий дохід дорівнює витратам - витратили 200 руб. і заробили 200 руб.
ROI = (200 - 200) / 200 × 100 = 0%
theory-001-04
Хоч у твердій валюті, хоч у відсотках профіт в такому випадку буде дорівнює нулю.
Найстрашніше ж, що може статися - це злити всі гроші «в пельменну», не отримавши за свою працю нічого, крім безцінного досвіду.
ROI = (0 - 200) / 200 × 100 = -100%
theory-001-05
ROI при цьому прийме своє найменше від'ємне значення - -100%.
Для людей зі слабкими нервами осіб - це відмінний привід впасти в депресію і назавжди забути про арбітраж трафіку, а для досвідчених адвертов - лише стимул гарненько підбадьоритися, взяти себе-ганчірку в руки, проаналізувати результат, усунути причину невдачі і лити далі, але вже в плюс.
Для наочності продублюють всі варіанти разом:
Залежність ROI від результатів зливу трафіку.
Що впливає на ROI
Абсолютно все. Так-так, я не жартую.
Зрозумійте, ROI - це підсумковий результат всієї виконаної вами роботи, тому кожен пункт в довгому ланцюжку зливу неминуче робить свій вплив на нього:
обрана CPA-мережу;
привабливість креативів;
швидкість завантаження Лендінзі;
час роботи рекламної кампанії;
настрій співробітників call-центру;
і так далі і тому подібне.
Звідси випливає очевидний висновок, що збільшити розмір ROI можна теж сто і одним способом:
вибрати CPA-мережу з великими відрахуваннями або кращим апрувом;
протестувати нові креативи;
скопіювати Лендінгем на свій швидкий хостинг і адаптувати його під мобільні пристрої;
відключити рекламу в «мертве» для оффера час ...
Тобто зробити по суті абсолютно звичайні для арбітражу речі, але краще, ніж учора, і отримати в результаті завтра профіт більше, ніж сьогодні.
Як ще підняти ROI
Своїми нехитрими хитрощами оптимізації рекламних кампанії я поділюся зовсім скоро - в одній з наступних статей, - а поки «спалю» сайт, який гарантовано збільшить ваш ROI на 5-15%, залежно від того, з яким джерелом трафіку ви зараз працюєте.
Сервіс GetUniq - це справжній «економітель бюджету», який дозволяє поповнювати кабінети рекламних мереж з вигодою до 20%.
Подробнее читайте здесь http://vipcpaclub.ru/theory/roi-v-cpa-marketinge.html